۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی:

موضوع علم نافع مورد تاکید رهبری را محقق می‌کنیم

موضوع علم نافع مورد تاکید رهبری را محقق می‌کنیم

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تلاش می کنیم موضوع علم نافع را که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در دانشگاه محقق کنیم.

حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مقام معظم رهبری بر شادابی محیط دانشگاه از مسیر فعالیت های مشروع تأکید داشتند. ایشان تاکید کردند که افزایش شادابی در محیط دانشگاه نباید مستلزم شکستن خط قرمز در دانشگاه ها باشد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رشد علمی کشور تصریح کرد: این دانشگاه برنامه دارد تا در حوزه تجاری سازی علوم انسانی و توسعه تولیدات علمی در این زمینه متناسب با مطالبات ایشان برنامه ریزی کنیم.

سلیمی اضافه کرد: برنامه داریم با ارتباط بیشتر پژوهش های علوم انسانی با حوزه های کاربردی موضوع علم نافع که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را محقق کنیم.

وی گفت: ایشان در جلسه امروز بر ایجاد افزایش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری میان اساتید و دانشجویان تاکید داشتند و معقتد بودند که این نوع اعتماد به نفس باید در مراودات علمی بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: ایشان همچنین به موضوع حفظ شان و جایگاه نیروهای انقلابی در دانشگاه ها اشاره داشتند و تاکید کردند که زمینه فعالیت این افراد در دانشگاه ها باید افزایش یابد.

سلیمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری معتقد بودند که طی سال های گذشته رشد علمی بسیار خوبی در کشور ایجاد شده و باید بستر توسعه این رشد را در کشور فراهم کنیم.

کد خبر 2964662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha